Právo Šária na sociálních sítích?
Červenec 26, 2015
Pohádka o digitálním šmírování
Září 25, 2015

Holky se u vína baví o ledasčem. Téma číslo jedna bývají často muži. Ale pozor! Není to pravidlo. Když už konečně pochopíte muže v celé jejich chlupatosti a primitivnosti, tak začínáte hledat i jiná témata… Jedno takové téma čistě holčičí a z 4 % také klučičí jsou zkrášlovací aplikace. Už jsem si jich v minulosti pár do mobilu stáhla a vyzkoušela, ale aplikace, kterou teď nabízí kosmetická firma L’Oréal, překonala veškerá má očekávání. Francouzi prostě vědí, co ženy potřebují!

Make-up Genius. To je hotový mercedes mezi aplikacemi! Jedná se o interaktivní zrcadlo, které si jednoduše stáhnete do mobilu, a pak už si jen hrajete a zkoušíte dekorativní kosmetiku dle libosti. Tímto prosím všechny muže a militantní feministky, aby už dál nečetli, protože tento článek fakt není určen pro vás…

Hlavní výhodou celé této apky je možnost vyzkoušet si produkty L’Oréal před tím, než si je koupíte, díky čemuž si opravdu zaslouží označení „genius“. Když si vzpomenu, kolikrát jsem v drogérii přemýšlela, zda mi sluší ten či onen odstín tvářenky a dalších malovátek, následně to zkoušela před zrcadlem, abych pak zamířila k pokladně stejně s úplně špatným odstínem. No bodejť, když ty zářivky v obchodě tak zkreslují! Na to, že díky nové tvářence vypadám jak indián, jsem vždycky přišla až doma. To už bylo ale pozdě. Byla to ztráta času i peněz…

Než jsem objevila tuhle apku, což vlastně není tak dávno, měla jsem zavedený systém: jednou za čas se nechat profesionálně nalíčit např. v Sephoře a následně správné odstíny zakoupit. Za pár let získáte určitý cit pro „vaše barvy“ a při nákupu nechybujete. I když se stejně občas vyplatí, zvlášť v případě novinek, nechat si poradit od profesionála. Má to v oku. Make-up Genius ale může vizážistům vcelku bravurně konkurovat, aspoň co se týká portfolia produktů značky L´oreal. Škoda, že tyhle „vychytávky“ nebyly, když mi bylo -náct a experimentovala jsem se vším od barvy nehtů na nohou po barvu chrupu. 🙂

Když si tedy tuto úžasnou aplikaci stáhnete to mobilu (doporučuji ale spíše tablet – lépe na sebe uvidíte), tak vám nejdříve nascanuje obličej a uloží si ho do paměti. Tím jste připravená zkoušet jejich produkty. Můžete i nemusíte být na zkoušení nalíčená, i když mně se nejlépe zkoušelo při jemném denním líčení. Můžete si vybrat předdefinovaný look od jedné z ambasadorek značky, kterou je např. Laeticia Casta, anebo můžete z menu vybírat na základě jednotlivých produktů. Já jsem se rozhodla, že si vyzkouším světle zelenkavé stíny. Navigace je opravdu velice jednoduchá a v mžiku jsem tedy měla oči nalíčené do světle zelena. To mi samozřejmě vůbec nesluší, proto jsem ihned zkusila a kombinovala jiné barvy. Baví mě na tom hlavně ta rychlost…

Některé produkty, konkrétně řasenka Miss Manga, se při zkoušení ukazují trošku extrémní. Řasenka slibuje tzv. „manga eyes“, což je opravdu hluboký pohled a řasy tak dlouhé, že by se nimi dalo zametat. Výzvu přijímám! A opravdu, za 5 vteřin mám kukadla jak manga postavička z japonského poválečného komiksu. Napadne mě tuhle hrůzu vyfotit a poslat kamarádce. Odpovídá mi: „Nudíte se? Kupte si medvídka mývala.“ Na to jí odepisuji: „Nenudím, ale kdo si hraje, nezlobí.“

Ke stažení zde.

 

Věra Kepková
Věra Kepková
Online Marketing Manager ve firmě WTFdigital, s.r.o.

Comments are closed.

KONTAKT